Milan Designweek 2014 part II . Urban Greens

Ventura Lambrate 

Wat me opviel tijdens de Milaan Designweek en vooral toen ik mijn foto's na thuiskomst nakeek, was de grote hoeveelheid groen die ik tegenkwam. Het was in april al zomers en prachtig om te zien hoe groen de dakterrassen, binnentuinen en ramen waren. Na het Flexa bloggerevent ben ik nog steeds in een kleurenmood. Vandaag een verzameling van groenen uit de straten van Milaan afgewisseld met af en toe een expo-item. Groen matcht altijd. 

During Milan Designweek I noticed lots of greens. In the city and on the different expo's. The greens match well together. Green always does. 









Primis Design


my favorite patio seen at expo of Wallpaper* 








brug naar Zona Tortona














xxYZ





Reacties

  1. Mooi om te zien dat de natuur er steeds meer bij betrokken wordt. Toch een soort verandering naar mijn idee, maar wel heer erg positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het blijft een hele fijne inspiratiebron de natuur. Vooral als die zo mooi is als waar jij nou zit Karlijn, geniet nog lekker! :))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten