Lifestyle . Wishing you a SWEET16!



Gisteren postte ik bovenstaande foto al op Instagram. Soms is chocola is de oplossing, ook al is de vraag nog niet bekend ;) We zitten nog vol in januari. Goede voornemens maak ik nooit zo zwart wit. Meer dit, minder dat. Ik ben er niet zo goed in. Maar een nieuw jaar is er wel altijd een mooi moment voor. En daar helpen fijne producten bij. Wel chocola, maar minder suiker...zoals deze chocola van De Bron

Chocolate is the solution, no matter what the question is...:) I discovered a (for me) new brand of chocolates and sweets from De Bron. Most important: no sugar added. 




Onlangs ontdekte ik dit snoepgoed van De Bron. Ze noemen het zelfs Lifestyle candy. Want voor elke levensstijl is er wel wat te vinden. Een hele selectie aan suikervrije en ander 'verantwoord' snoepgoed. De Dark Chocolate smaakt donker en puur. Heerlijk bij de koffie. De andere repen zijn ook fijn. En er is meer, ook veel snoepsoorten die suikervrij, melkvrij, glutenvrij of gelatine vrij zijn. Ook leuk dat je iets in huis kunt halen of cadeau kunt geven aan vrienden die een dieet volgen of allergie hebben. 

There's also a range of candies, sugar-, dairy-, gluten- and gelatinefree products. 




De kids vonden de frambozen gumdrops yummie, terwijl ik me tegoed deed aan een butter toffee, waar ik echt wel even zoet was ;)) 

Our kids loved the raspberry gumdrops while i was enjoying a butter toffee, for a loooong time :)) 




Want ook al is het alweer de derde week van januari, naast de L.o.v.e van de vorige post, gun en wens ik je voor de weken en maanden die komen een 
Whether you do sugar or don't: since i can only say this once a century (besides of teenager birthdays), next to the l.o.v.e in my last post i also wish you a

Sweet '16!

 Die ene keer in de 100 jaar dat je dat kan zeggen (buiten  puberverjaardagen om), wou ik niet onbenut laten. Dus met of zonder suiker, zolang je er maar blij van wordt en het je energie geeft. Letterlijk of figuurlijk, it's up to you! 

xxYZ 

*

producten van De Bron zijn verkrijgbaar bij diverse drogisten 
en online via 

www.drogist.nl (ook grote verpakkingen)



Reacties